lördag 22 oktober 2016

Fotografi


Eftersom jag mest tycker om att vara lat, spendera min tid inomhus och slösa bort tiden på min ''dumburk''(dator), får jag mycket klagomål om att det är ''ohälsosamt'' och vuxna uppmuntrar mig hela tiden att gå ut och göra saker oftare.

När jag väl är ute tycker jag mycket om att gå på promenader och ta kort på min omgivning, mestadels på naturen, byggnader, himlen, osv. med min halvbra mobilkamera. Jag tycker faktiskt om att vara ute, mer än vad man kan tro, speciellt i naturen.

Jag har svåra problem med att lämna mitt hus och att vara ute så det är något som hjälper mig ha roligt när jag väl är ute. Att uttrycka mig kreativt är något som jag alltid har gillat, genom att dekorera mina rum och sånt. Jag har fått lite komplimanger på mina bilder också, vilket har inspirerat mig att fortsätta och jag skulle nog säga att det är en av mina intressen.





~Här är några random bilder som jag har tagit~































 ~~~~~~~~ 
 ~~~~~~~~~ ⋆ ~~~~~~~~~ 
 ~~~~~~~~~~ 



2 kommentarer:

  1. Jättefina fotografier Julia. Intressant att läsa det du skriver också!
    Hälsningar/
    Pamela

    SvaraRadera